duminică, 12 aprilie 2009

Batoane de cereale



Pentru reteta m-am inspirat de pe blogul lui Teo .

In primul rand vreau sa va spun ca in loc de unt am folosit tapioca pentru simplu motiv ca untul este prea gras. Tapioca o puteti gasi la magazinul de naturiste sub forma de bobite mici si albe(costa aproximativ 5 lei 500 g). Eu am luat-o de la firma sanovita. Din ea se poate face si budinca dar o sa revin cu o reteta in alta zi :)


Ingrediente:
100 ml apa
35 g tapioca
75 g zahar brun
45 ml miere
300 g musli
un varf de cutit de sare


Punem apa la fiert cu sarea si zaharul. Apoi se adauga tapioca si mierea si se lasa la fiert pana cand se ingroasa. In final punem amestecul de musli peste crema de tapioca si amestecam energic.

Compozitia o punem intr-o tava in care am pus hartie de copt si se lasa la cuptor la foc mediu aproximativ 15-20 minute.

Ele vor fi mai moi dar dupa ce se racesc, se intaresc.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca am gasit aceasta reteta,unde untul e inlocuit cu tapioca.Azi o sa o execut si eu .Multumesc din suflet.
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma bucur ca ti-am putut fi de folos.

    RăspundețiȘtergere