duminică, 12 aprilie 2009

Sorbeto de capsuni

S-a incalzit afara. Sau cel putin zilele trecute a fost destul de cald asa ca am hotarat sa fac ceva racoritor.

Am gasit in congelator aproximativ 2 kg de capsuni puse de anul trecut cand erau bune si parfumate. Asa ca le-am lasat la dezghetat, am batut 2 albusuri de ou pana s-au facut spuma apoi am adaugat 2 linguri de zahar brun.

Capsunile le-am amestecat cu blenderul pana s-au facut pasta. Pasta de capsuni am amestecat-o cu ouale batute si le-am pus intr-un vas de plastic la congelator timp de 1 ora.

Dupa o ora se amesteca cu o furculita sa se sparga gheata si se lasa inca o ora la congelator. Treaba asta cu furculita o repeti de vreo 3-4 ori la fiecare ora. Mare grija sa nu inghete de tot.



Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu