sâmbătă, 14 martie 2009

Deliciu african


Ingrediente:

100 g nuca
4 oua
3 linguri de miere (daca doriti sa nu fie foarte dulce) sau 250 g de zahar (daca doriti sa fie mai dulce)
200 ml ulei
200 ml suc de portocale(cu 100% continut de fruct)
300 g faina
1 plic zahar vanilat
1 plic praf de copt
3 linguri de pudra de roscoave(sau cacao)
1/2 lingurita de scortisoare

Pentru decor:
smantana foarte grasa(minim 25%)
4 linguri de zahar
o ciocolata

Se bat albusurile cu mixerul pana se intaresc. Galbenusurile se amesteca cu mierea(sau zaharul)si cu zaharul vanilat. Apoi se adauga peste albusuri.

Se adauga treptat sucul, uleiul si nuca macinata.

Intr-o farfurie se amesteca faina cu praful de copt, pudra de roscoave si scortisoara si se toarna in ploaie peste crema de oua. Se amesteca cu un mixer.

Se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor timp de 30-40 de minute.

Dupa ce se raceste, se taie in patrate.

Separat se topeste ciocolata la bain-marie si se imbraca prajiturelele.

Pentru frisca am pus smantana 2 ore la congelator. Apoi am batut-o aproximativ 10 minute cu mixerul dupa care am pus 4 linguri de zahar si am mai batut-o aproximativ 10 minute. Am pus-o din nou la congelator 1 ora.

Se orneaza cu ciocolata si cu frisca.


Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu