miercuri, 18 martie 2009

Supa crema de mazare

Am descoperit o reteta foarte buna pe blogul lui Teo --> supa crema de mazare. Asa ca am adaptat-o si am facut-o si eu :)

Ingrediente:
500 g mazare
1 morcov
1 bucatica de telina
o ceapa mica
ulei
sare, piper


Se taie in bucati mici ceapa, apoi se caleste in putin ulei. Se adauga morcovul si telina taiate marunt si se lasa aproximativ 10 minute la calit.

Se adauga mazarea si apa cat sa treaca peste ingrediente. Se condimenteaza cu sare si piper si se lasa la fiert pana e fiert foarte bine morcovul.

Se scurg legumele pastrand apa in care au fiert. Apoi se paseaza cu blederul adaugand progresiv supa in care au fiert. In final se pune putin ulei sau unt.

Dupa cum am mai zis, mie imi place sa o mananc cu bake rolls.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu