luni, 2 martie 2009

Orez cu seminte si legume


Pentru aceasta reteta avem nevoie de:
200 g orez basmati
400 g mazare verde (eu am folosit mazare din conserva)
1 ardei gras
100 g caju
100 g seminte de dovleac
100 g migdale
1 praz
curry, sare, piper, ulei de masline, sos de soia


Spalam orezul, mazarea si le strecuram de apa. Se toaca aproximativ jumatate din praz si ardeiul. Semintele le-am maruntit in blender.

Se incinge putin ulei intr-o cratita dupa care adaugam prazul si ardeiul lasandu-le la calit aproximativ 10 minute pana cand devin moi.

Se adauga orezul si curry(dupa gust) --> se amesteca pentru inca aproximativ 5 minute.
Intr-o cratita separata se pune la fiert apa cu sare si piper(sau puteti pune daca aveti supa de legume). Se pune cate un polonic de apa sau supa treptat si se amesteca.
In timp ce se pune apa, se adauga si semintele si se amesteca in continuare
Cand orezul e aproape fiert, se adauga mazarea boabe si se mai lasa putin la foc mic. Tot acum se poate pune si sosul de soia dupa gust.

Pofta mare!


2 comentarii:

  1. tu fata tu... ma tot minunez de ce retete ai aici. Si ce poze reusite! Chiar imi face pofta. Ahhh.... timpul asta! Ca tare scurt e. Nu vrei sa imi gatesti si mie? :D platesc bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac retetele mele. Te poftesc si la masa oricand :)

    RăspundețiȘtergere